TILAUS- JA SOPIMUSEHDOT

 

Voimassa 1.3.2024 lähtien.

1. YLEISTÄ

1.1 Verkkokaupan myyjä: Tuotteiden myyjänä verkkokaupassa Familton Avoin yhtiön (Y2396433-9). Verkkokauppa myy tuotteita 18 vuotta täyttäneille yksityishenkilöille ja yrityksille kotimaahan. Kaikki verkkokaupassamme myytävät tuotteet sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

1.2 Tilauksen vahvistus: Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen sähköpostitse saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas hyväksyy voimassa olevat tilaus- ja sopimusehdot jokaisen tilauksen yhteydessä.

2. VARASTOTIEDOT JA TOIMITUSAIKA

2.1 Tuotteiden saatavuus: Verkkokaupassamme on näkyvissä tuotteen varastotilanne. Jos tuotteen kohdalla lukee ”Varastossa,” toimitusaika on keskimäärin 3-5 arkipäivää. Pidätämme oikeuden mahdollisiin saldovirheisiin ja välimyyntivarauksiin. Jos tuotteen kohdalla lukee ”Ei varastossa, vain jälkitoimituksena” tuotetta ei ole varastossa, ja toimitamme sen tukkureittemme toimitusaikojen puitteissa, keskimääräisen toimitusajan ollessa 1-2 viikkoa. Toimitusaika voi olla pidempi, jos tuotetta ei ole saatavilla tukkureilla. Tässä tapauksessa voit tiedustella arvioitua toimitusaikaa. On huomioitava, että toimitamme koko tilauksen yhdellä kertaa, kun jälkitoimitustuotteet ovat saatavilla.

2.2 Varastotilanteen päivitys: Tiedot järjestelmään päivittyvät vuorokauden viiveellä. Mahdollisista virheistä varastotilanteessa johtuen saatavilla oleva tuote ei ehkä ole heti toimitettavissa. Tällöin otamme yhteyttä asiakkaaseen.

2.3 Hinnanmuutokset: Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin niiden tuotteiden osalta, jotka eivät ole tilaushetkellä varastossamme.

2.4 Ylivoimainen este: Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

3. TILAUSVAHVISTUS

3.1 TILAUSVAHVISTUS: Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta ilmenevät tilatut tuotteet ja niiden hinnat.

4. MAKSUJEN VÄLITTÄJÄNÄ TOIMII KLARNA OYJ

4.1 Maksutavat: Verkkokaupassamme on käytettävissä yleisimmät verkkopankkimaksutavat, mukaan lukien Nordea, OP, Danske Bank, S-Pankki, Ålandsbanken, Aktia, Handelsbanken, POP Pankki ja Säästöpankki. Tarjoamme myös erilaisia luottomaksuvaihtoehtoja. Tarkemmat maksutiedot ja ehdot ovat saatavilla Klarnan verkkosivuilta osoitteessa www.klarna.com.

5. VERKKOKAUPAN ROOLI JA VELVOITTEET

5.1 Markkinoija: Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana. 

6. REKLAMAATIO- JA PALAUTUSOHJEET

6.1 Reklamaatio- ja Peruutusoikeus: Kun teet ostoksia Familton.fi verkkokaupassa, sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi tietyin edellytyksin. Alla on tietoa peruutusoikeuden käytännöstä:

  • Peruutusaika : Sinulla on 14 päivän peruutusaika siitä päivästä lähtien, kun vastaanotit tilauksesi.
  • Peruutusilmoitus : Voit peruuttaa tilauksesi täyttämällä peruutuslomakkeemme [tästä].
  • Palautus : Mikäli päätät peruuttaa tilauksesi, sinun on palautettava tuotteet meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja ehjässä alkuperäispakkauksessaan.
  • Palautuskustannukset : Asiakas vastaa palautuskustannuksista.
  • Rahojen palautus : Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja tarkastaneet tuotteet, palautamme sinulle kaikki maksut, jotka olet suorittanut tilauksesi yhteydessä, mukaan lukien toimituskustannukset (paitsi lisäkustannukset, jotka johtuvat valitsemastasi toimitustavasta, joka eroaa edullisimmasta tarjoamastamme vakiotoimitustavasta). Rahojen palautus suoritetaan alkuperäisellä maksutavalla.
  • Pakastetuotteilla ei ole palautusoikeutta
  • **Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta aiheutuneet kulut, jos havaitaan, että tuotteen vika tai vahinko on aiheutettu asiakkaan aiheettomasta tai virheellisestä käytöstä, ja asiakas pyrkii saamaan tuotteen takuukorjaukseen.

Poikkeukset : On tärkeää huomata, että peruutusoikeus ei välttämättä koske kaikkia tuotteita. Joissain tapauksissa palautusoikeus voi olla rajoitettu esimerkiksi hygieniasyistä tai räätälöityjen tuotteiden osalta.